تیم اورجینال کافی مشتاقانه آماده شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات شماست. علاوه بر این در صورتی که نیاز شما از طریق صفحات پیشتیبانی و سرویسهای خدمات به مشتریان سایت بر طرف نشد، میتوانید از طریق روشهای زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
- آدرس
اصفهان/شاهین شهر - تلفن
09134260939
ساعات کاری
9:00-21:00 - ایمیل پشتیبانی
- originalcoffee2020@gmail.com
- شبکه های اجتماعی
- تلگرام
- Originalcoffee2020@
-
- واتس آپ
https://wa.me/message/3GQPMRTNCB6KM1
-
- گوگل پلاس
-
- توييتر
-
- اینستاگرام
- originalcoffee_official@
-
- لینكدین
-
- فیسبوک
-
تماس با ما
سوالات پرتکرار
- نحوه سفارش کالا در اورجینال کافی چگونه است؟
- آیا امکان خرید حضوری و یا مشاهده محصول در محل شرکت وجود دارد؟
- پیگیری وضعیت ارسال مرسوله به چه صورت است؟
نحوه سفارش کالا در اورجینال کافی چگونه است؟
سفارش کالا در اورجینال کافی، در اصل به صورت اینترنتی و غیر حضوری بوده و طبق ضوابط مندرج در رویه سفارش کالا انجام میپذیرد. برای اطلاع دقیقتر از نحوه سفارش کالا و پرداخت وجه میتوانید به صفحه ” رویه سفارش کالا در سایت اورجینال کافی ” مراجعه کنید. اما با تماس و هماهنگی از قبل، میتوانید به آدرس های ما مراجعه کنید.
آیا امکان خرید حضوری و یا مشاهده محصول در محل شرکت وجود دارد؟
بله صددرصد. شما با هماهنگی با تیم فروش در شهرهای اصفهان و شاهین شهر میتوانید با حضور خود ما را سرافراز نموده و خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید.
پیگیری وضعیت ارسال مرسوله به چه صورت است؟
برای پیگیری وضعیت ارسال مرسوله، با مراجعه به پنل کاربری خود میتوانید وضعیت مرسوله خود را بررسی کنید. بسته به نحوه ارسال کالا کد رهگیری مرسوله نمایان میشود و از طریق شرکت مربوطه قابل پیگیری است. اگر مرسوله شما توسط پیک ارسال شده و در مدت معین به دست شما نرسیده است میتوانید با تماس تلفنی یا گزینه پیگیری سفارش از طریق پنل خود از وضعیت مرسوله آگاه شوید.